• TELEFON 0254 224 123
  • office@safetyautoserv.ro

Revizie completa si schimb ulei

In cadrul reviziei completa schimb ulei, mecanicul va realiza urmatoarele operatiuni:

  1. Masina va intra pe rampa iar consilierul de service impreuna cu mecanicul, vor analiza starea masinii, acordand o mai mare atentie, defectiunilor mentionate de catre dumneavoastra.
  2. Discutia cu proprietarul masinii despre revizie completa schimb ulei este foarte importanta pentru noi, dumneavaostra fiind cel care conduceti masina in permanenta si cunoasteti cel mai bine comportamentul ciudat. Consilierul nostru de reparatii isi va aloca timpul necesar pentru a depista impreuna cu dumneavoastra care sunt problemele care cer rezolvare si care sunt prioritatile in procesul de reparatie al masinii.
    • Inlocuire ulei motor;
    • Inlocuire filtru ulei;
    • Resetarea martorului de service din bord;
    • Verificare si inlocuire filtru polen, aer, combustibil;

In cazul in care masina mai prezinta si alte defectiuni identificate de catre mecanic, acestea vor fi comunicate de catre consilierul de service proprietarului inainte de a fi realizate. Dupa reparatia masinii consilierul de reparatii va realiza inspectia finala a autoturismului si proba de drum.

La revizie completa schimb ulei se mai pot adauga urmatoarele servicii:

  1. Verificare lumini (interior/exterior);
  2. Verificare stare lichide (racire/frana/servo);
  3. Verificarea elementelor de directie;
  4. Verificarea sistemului de franare;
  5. Verificarea anvelopelor;
  6. Verificarea stergatoarelor;
  7. Inlocuirea oricarei componente mecanice/electrice a masinii;
  8. Inlocuire ambreiaj si volanta;
  9. Inlocuire distributie;
  10. Inlocuirea cutiei de viteze;
  11. Inlocuire si reconditionarea motorului;
  12. Inlocuirea puntii de pe spate;
  13. Inlocuire caseta de directie;
  14. Inlocuit radiator racire/clima;
  15. Inlocuire anvelope;
  16. Verificare aer conditionat si clima auto;
  17. Electrica;
  18. ITP;

Fiind alcătuită din mii de componente care de-a lungul timpului sunt supuse uzurii, mașina dumneavoastra are nevoie de verificări și inspecții periodice pentru a va purta în sigurantă pe traseu.

Amânarea sau ignorarea acestor verificări poate creste accelerat uzura diferitelor elemente precum:

  1. Elemente de directie (bucși, capete de bara, bieletă)
  2. Părți componente ale motorului (ulei motor, curea de distributie, pompă de apă)
  3. Componente ale transmisiei (cutie de viteze, transmisie centrală, cardan)
  4. Elemente de frânare (plăcuțe, discuri, saboți)

Toate acestea aduc costuri suplimentare in buzunarul dumneavoastra, dacă nu sunt facute la timp.

Programari la telefon: 0254224123 sau online AICI!


Servicii de diagnosticare

 Calculatoarele autoturismelor rolul de diagnosticare și de stocare a “erorilor” depistate, precum și a altor informații utile si de gestionare a proceselor,.

Citirea erorilor cu testerul OBD

Erorile stocate în memoria calculatorului cele semnalate de martorii de bord sau pe display-ul de bord, sunt mult mai multe. Afișarea la bord, se face doar în cazul în care problema este majora și afectează funcționarea sau siguranța în trafic.

In cadrul acestui serviciu pot fi depistate si remediate defectiuni, pentru:

  1. unitati de management motor, actuatori si diverse componente ale motoarelor pe benzina sau diesel.
  2. sisteme de pornire, sisteme de incarcare, baterie si consumatori electrici auto.
  3. sisteme de confort, inchideri centralizate, alarme si diverse unitati de comanda habitaclu.
  4. sisteme de climatizare.
  5. sisteme de siguranta ABS, ESP.
  6. sisteme de iluminare interior si exterior.

Orice martor aprins in bord poate sa genereze in viitorul apropiat o problema mecanica a masinii, fapt ce creste costurile de intretinere pe termen mediu si lung.

Noi detinem documentatia necesare reparatiei, pentru multe modele de masini comercializate in Europa.

Tabloul de bord al masinilor, ofera o multitudine de informatii despre starea masinii prin intermediul martorilor de bord. Este necesara cunoasterea semnificatiei fiecaruia si a actiunilor pe care trebuie sa le facem in cazul in care apar. In primul rand este importanta culoarea martorului de bord aprins. Asadar, martorii de culoare verde sau albastra au doar rol de informare, cei de culoare galbena sau portocalie indica o necesara inlocuire sau reparatie, iar cei de culoare rosie o problema majora in starea masinii. Exceptand culoarea rosie, masina poate rula in continuare, iar reparatiile sau inlocuirile se pot face ulterior, dar cat mai repede posibil. La aparitia martorilor de culoare rosie, se opreste autoturismul imediat si se ia legatura cu un service auto.

Programari la telefon: 0254224123 sau online AICI!


Reparatii sistem franare

Frânarea eficientă este importantă, dar trebuie sa fie și echilibrată. Adică forțele de frânare să fie egale între roțile stanga-dreapta ale aceleiași punți. Altfel, autoturismul are tendința să se rotească în jurul roții care frânează mai puternic.

Testarea frânei pe standul cu role, verifica eficiența frânării și dezechilibrului forțelor de frânare. Pe acest stand se masoară și eficiența frânei de mână.

Sistemul de frânare al unui autoturism este un ansamblu de componente (pompă, conducte, discuri, plăcuțe, etriere, senzori) care sunt aranjate in asa fel, încât să transforme energia cinetică a vehiculului în energia termică care, sa opreasca autoturismul. Conversia în energie termică este o funcție a forței de frecare generată de contactul dintre plăcuțe și discul de frânare.

Recomandările noastre privind întreținerea sistemului de frânare sunt:

  1. reparația și mentenanța acestuia sa se efectueze doar într-un service autorizat;
  2. piesele folosite pentru înlocuirea celor care prezintă defecte (pompă, conducte, discuri, plăcuțe, etriere, senzori), trebuie să fie de calitate;
  3. recomandam respectarea sfaturilor oferite de catre personalul nostru autorizat și condițiile de utilizare pentru a beneficia de garanție.

Programari la telefon: 0254224123 sau online AICI!


Verificare instalatie climatizare

In cadrul acestui serviciu, veti putea beneficia de:

1.     Incarcarea cu agent refrigerant,

2.     montaj aer conditionat,

3.     inlocuire compresoare aer conditionat,

4.     igienizare clima.

 Cum functioneaza intregul proces de service aer conditionat auto si clima:

1. Consultanta – oferim gratuit consultanta legata de calitatea, tipul de freon si cantitatea necesara in functie de marca autoturismului dumneavoastra si model.

2. Verificarea instalatiei de aer conditionat – verificarea presiunilor cu ajutorul aparatului de clima auto de ultima generatie, identificarea posibilelor probleme. Ex: absenta ventilului, functionalitatea compresorului de aer.

3. Vidarea si curatarea instalatiei inainte de incarcarea cu agent refrigerant – aparatura noastra de ultima generatie va vida si curata sistemul de aer conditionat astfel incat reincarcarea sa aiba loc in mod corespunzator. In acelasi timp, va identifica inca de la inceput prezenta unor microfisuri pe traseul conductelor de inalta si joasa presiune.

4. Incarcarea cu agent refrigerant – procesul de reincarcare a instalatiei de clima respectand cantitatea de agent refrigerant indicata de producator pentru fiecare marca si model de autoturism. Inlocuirea cu ulei proaspat a cantitatii de ulei uzat extras de catre aparatul de clima in momentul vidarii instalatiei. In final, va avea loc verificarea presiunilor de pe circuitele de inalta si joasa presiune.

5. Testarea eficientei sistemului de aer conditionat in sarcina – testarea temperaturii de habitaclu si a presiunilor in momentul functionarii compresorului de aer conditionat, supravegherea modificarii diferentelor de presiune. Inspectia finala de etanseitate.

Intregul proces, in cazul in care nu existe probleme mecanice sau electrice ale sistemului de clima, nu va depasi timpul de 60 de minute in executie.

Recomandari pentru incarcarea cu agent refrigerant:

Personalul nostru calificat, recomanda ca, dupa fiecare reincarcare de freon, sa se inlocuiasca filtrul de habitaclu cu unul nou si sa se realizeze o igienizare (ozonare) a tubulaturii de habitaclu. Acest proces fiind de asemenea realizat utilizand aparatura specializata.

Programari la telefon: 0254224123 sau online AICI!


Verificarea bateriei

In service-ul nostru poate fi testata atat viata bateriei cat si modul de incarcare al acesteia, pentru a va ajuta in luarea deciziei de schimbare.

Bateria unei mașini are un rol în funcționarea acesteia, ea alimentează cu energie toate sistemele, de la sistemul de aprindere la cele cu funcționare continuă și de divertisment la bord. Când mașina nu pornește, în 39% din cazuri este din cauza bateriei. Pentru a evita acest lucru, trebuie să alegem corect bateria necesară și apoi să o întreținem corespunzator si regulat.

Odată montată pe autoturism, trebuie să luăm în considerare întreținerea bateriei. Pe lângă durata prea mare de depozitare, una dintre principalele cauze a funcţionării defectuoase a acumulatorilor este aşa numita descărcare completă.

Descărcarea completă a bateriei poate avea mai multe cauze :

1.Scurtcircuit la nivelul sistemului electric;

2.Lăsarea luminilor autovehiculului aprinse;

3.Încălzirea auxiliară;

4.Alternator defect;

5.Regulator alternator defect;

6.Defect al unităţii de comandă;

7.Montarea ulterioară a echipamentelor electrice;

8.Montarea unui acumulator necorespunzător;

9.Călătorii scurte;

Eliminand toate aceste actiuni de mai sus,  putem evita descărcarea completă a bateriei.

Vehiculele moderne sunt dotate cu mai multe echipamente electronice decât cele din trecut, acestea fiind mai dependente ca niciodată de baterie. Ele au nevoie ca bateria să le ofere putere 100% în orice situație și ca aceasta să poată oferi o alimentare fiabilă tuturor echipamentelor electronice consumatoare.

Programari la telefon: 0254224123 sau online AICI!


Verificare jocuri in articulatii pe stand

Roțile nefiind prinse pe rigid de caroserie, ele trebuie să se poată ridica și coborî față de aceasta, ca să preia șocurile gropilor și denivelărilor drumului. Dacă uzura fiecărei articulații nu este depistată și remediată la timp, există riscul de desprindere a roții de pe autoturism.

Testarea articulațiilor pe platouri mobile hidraulice. Testul se face controlând articulațiile în timpul în care roțile sunt așezate pe platourile culisante. Astfel, testarea se face în condiții de drum, nu cu roata suspendată deasupra solului.

Programari la telefon: 0254224123 sau online AICI!


Verificare emisii poluante/intretinere si reparatii motor

Verificarea emisiilor poluante oferă informații despre uzura motorului și/sau reglajele corecte ale acestuia.

Analiza emisiilor poluante cu analizorul de gaze sau cu opacimetrul, se realizeaza măsurand monoxidul de carbon la motoarele pe benzină sau GPL, respectiv opacitatea fumului la motoarele diesel.

Fumul negru indică utilizarea unui combustibil cu impurităţi sau un amestec bogat. Verificările vor incepe cu filtrul de aer. Dacă acesta nu este schimbat la timp şi se îmbâcseşte, poate cauza o ardere incompleta a unei cantităţi de combustibil care apoi se elimină prin eşapament.

La motoarele pe benzină, fumul negru la eşapament ne poate arata că raportul aer/benzină nu este corect. Dacă verificăm şi bujiile vom putea constata pe ele un strat de fum negru, deci o lipsa de aer. Inlocuirea filtrului de aer, curatarea sau se înlocuirea bujiilor şi, la nevoie, reglarea clapetri de la admisia de aer.

La motoarele diesel, fumul negru poate proveni din deficienţe de alimentare. Pompa de injecţie şi injectoarele ar trebui verificate direct pe maşină sau pe bancuri speciale. Un fum negru la eşapament, la pornire, poate fi şi rezultatul unei functionari necorespunzătoare a bujiei de preîncălzire care va trebui înlocuită.

Fumul albastru ar putea indica un consum mare de ulei. trebuiesc verificate nivelul de ulei din baia motorului, cu ajutorul jojei de ulei; daca găsim un nivel scăzut, acesta poate fi datorat segmenţilor uzaţi care nu mai etanşează corespunzător şi uleiul ajunge în camera de ardere (daca consumul de ulei la un parcurs de 1.000 km depăşeşte un litru, motorul prezintă uzură ridicată şi trebuie dus la segmentat sau reparat); la motoarele pe benzină, se face o verificare a bujiilor, care pot fi ancrasate cu un strat de ulei ars.

Fumul alb la pornirea şi funcţionarea motorului rece, nu este alarmantă. Dacă aceasta persistă şi cu motorul cald, trebuie să ne îngrijorăm. Se verifica prima dată nivelul lichidului de răcire în vasul de expansiune şi aspectul, deoarece, în aceste cazuri, poate fi vorba de deteriorarea calităţii acestuia prin garnitura de chiulasă care şi-apierdut etanşeitatea. Fum alb mai poate apărea, in timpul deplasării, direct de sub capotă ca semn că au loc scurgeri de lichid de răcire pe motorul încins, datorate neetanşării unei conducte de legătură.

Programari la telefon: 0254224123 sau online AICI!

Call Now Button