Revizie completă și schimb ulei

În cadrul reviziei complete schimb ulei, mecanicul va realiza următoarele operațiuni:

  1. Mașina va intra pe rampă iar consilierul de service împreună cu mecanicul, vor analiza starea mașinii, acordând o mai mare atenție, defecțiunilor menționate de către dumneavoastră.
  2. Discuția cu proprietarul mașinii despre revizie completă schimb ulei este foarte importantă pentru noi, dumneavaostră fiind cel care conduceți mașina în permanență și cunoașteți cel mai bine comportamentul ciudat. Consilierul nostru de reparații își va aloca timpul necesar pentru a depista împreună cu dumneavoastră care sunt problemele care cer rezolvare și care sunt prioritățile în procesul de reparație al mașinii.
  • Înlocuire ulei motor;
  • Înlocuire filtru ulei;
  • Resetarea martorului de service din bord;
  • Verificare și înlocuire filtru polen, aer, combustibil;

În cazul în care mașina mai prezintă și alte defecțiuni identificate de către mecanic, acestea vor fi comunicate de către consilierul de service proprietarului înainte de a fi realizate. După reparația mașinii consilierul de reparații va realiza inspecția finală a autoturismului și proba de drum.

La revizie completă schimb ulei se mai pot adăuga următoarele servicii:

  1. Verificare lumini (interior/exterior);
  2. Verificare stare lichide (răcire/frână/servo);
  3. Verificarea elementelor de direcție;
  4. Verificarea sistemului de frânare;
  5. Verificarea anvelopelor;
  6. Verificarea ștergătoarelor;
  7. Înlocuirea oricărei componente mecanice/electrice a mașinii;
  8. Înlocuire ambreiaj și volanta;
  9. Înlocuire distribuție;
  10. Înlocuirea cutiei de viteze;
  11. Înlocuire și recondiționarea motorului;
  12. Înlocuirea punții de pe spate;
  13. Înlocuire casetă de direcție;
  14. Înlocuit radiator răcire/climă;
  15. Înlocuire anvelope;
  16. Verificare aer condiționat și climă auto;
  17. Electrică;
  18. ITP;

Fiind alcătuită din mii de componente care de-a lungul timpului sunt supuse uzurii, mașina dumneavoastră are nevoie de verificări și inspecții periodice pentru a vă purta în siguranță pe traseu.

Amânarea sau ignorarea acestor verificări poate crește accelerat uzura diferitelor elemente precum:

  1. Elemente de direcție (bucși, capete de bară, bieletă)
  2. Părți componente ale motorului (ulei motor, curea de distribuție, pompă de apă)
  3. Componente ale transmisiei (cutie de viteze, transmisie centrală, cardan)
  4. Elemente de frânare (plăcuțe, discuri, saboți)

Toate acestea aduc costuri suplimentare în buzunarul dumneavoastră, dacă nu sunt făcute la timp.

01

Siguranță în mâinile noastre:

Alegeți calitatea și încrederea pentru mecanica automobilului dvs. Ne mândrim cu o echipă de mecanici auto calificați și cu o vastă experiență în domeniu.
02

Prețuri competitive și transparență totală:

Suntem transparenți în privința costurilor și ne asigurăm că nu există surprize neplăcute în factură.
03

Echipamente moderne și piese de înaltă calitate:

Mașina dumneavoastră este în mâini bune și veți primi cele mai bune soluții pentru orice problemă întâmpinați.

Servicii de diagnosticare

Calculatoarele autoturismelor rolul de diagnosticare și de stocare a “erorilor” depistate, precum și a altor informații utile și de gestionare a proceselor,.

Citirea erorilor cu testerul OBD

Erorile stocate în memoria calculatorului cele semnalate de martorii de bord sau pe display-ul de bord, sunt mult mai multe.

Afișarea la bord, se face doar în cazul în care problema este majoră și afectează funcționarea sau siguranța în trafic.

Orice martor aprins în bord poate să genereze în viitorul apropiat o problemă mecanică a mașinii, fapt ce crește costurile de întreținere pe termen mediu și lung.

În cadrul acestui serviciu pot fi depistate și remediate defecțiuni, pentru:

  1. unități de management motor, actuatori și diverse componente ale motoarelor pe benzina sau diesel.
  2. sisteme de pornire, sisteme de încărcare, baterie și consumatori electrici auto.
  3. sisteme de confort, închideri centralizate, alarme și diverse unități de comandă habitaclu.
  4. sisteme de climatizare.
  5. sisteme de siguranță ABS, ESP.
  6. sisteme de iluminare interior și exterior.

Noi deținem documentația necesare reparației, pentru multe modele de mașini comercializate în Europa.

Tabloul de bord al mașinilor, oferă o multitudine de informații despre starea mașinii prin intermediul martorilor de bord. Este necesara cunoașterea semnificației fiecăruia și a acțiunilor pe care trebuie să le facem în cazul în care apar. În primul rând este importantă culoarea martorului de bord aprins. Așadar, martorii de culoare verde sau albastră au doar rol de informare, cei de culoare galbenă sau portocalie indică o necesară înlocuire sau reparație, iar cei de culoare roșie o problemă majoră în starea mașinii. Exceptând culoarea roșie, mașina poate rula în continuare, iar reparațiile sau înlocuirile se pot face ulterior, dar cât mai repede posibil. La apariția martorilor de culoare roșie, se oprește autoturismul imediat și se ia legătură cu un service auto.

Reparații sistem frânare

Frânarea eficientă este importantă, dar trebuie să fie și echilibrată. Adică forțele de frânare să fie egale între roțile stânga-dreapta ale aceleiași punți. Altfel, autoturismul are tendința să se rotească în jurul roții care frânează mai puternic.

Testarea frânei pe standul cu role, verifica eficiența frânării și dezechilibrului forțelor de frânare. Pe acest stand se masoară și eficiența frânei de mână.

Sistemul de frânare al unui autoturism este un ansamblu de componente (pompă, conducte, discuri, plăcuțe, etriere, senzori) care sunt aranjate în așa fel, încât să transforme energia cinetică a vehiculului în energia termică care, să oprească autoturismul. Conversia în energie termică este o funcție a forței de frecare generată de contactul dintre plăcuțe și discul de frânare.

Recomandările noastre privind întreținerea sistemului de frânare sunt:

  1. reparația și mentenanța acestuia să se efectueze doar într-un service autorizat;
  2. piesele folosite pentru înlocuirea celor care prezintă defecte (pompă, conducte, discuri, plăcuțe, etriere, senzori), trebuie să fie de calitate;
  3. recomandăm respectarea sfaturilor oferite de către personalul nostru autorizat și condițiile de utilizare pentru a beneficia de garanție.

Verificare instalație climatizare

În cadrul acestui serviciu, veți putea beneficia de:

  1. Încărcarea cu agent refrigerant,
  2. montaj aer condiționat,
  3. Înlocuire compresoare aer condiționat,
  4. Igienizare climă.

Cum funcționează întregul proces de service aer condiționat auto și clima:

  1. Consultanță – oferim gratuit consultanță legată de calitatea, tipul de freon și cantitatea necesară în funcție de marca autoturismului dumneavoastră și model.
  2. Verificarea instalației aer condiționat și a presiunilor cu ajutorul aparatului de climă auto de ultimă generație.

Ex: absentă ventilului, funcționalitatea compresorului de aer.

  1. Vidarea și curățarea instalației înainte de încărcarea cu agent refrigerant – aparatura noastră de ultima generație va vida și curăța sistemul de aer condiționat astfel încât reîncărcarea să aibă loc în mod corespunzător. În același timp, va identifica încă de la început prezența unor microfisuri pe traseul conductelor de înaltă și joasă presiune.
  2. Încărcarea cu agent refrigerant – procesul de reîncărcare a instalației de clima respectând cantitatea de agent refrigerant indicată de producător pentru fiecare marcă și model de autoturism. Înlocuirea cu ulei proaspăt a cantității de ulei uzat extras de către aparatul de climă în momentul vidării instalației. În final, vă avea loc verificarea presiunilor de pe circuitele de înaltă și joasă presiune.
  3. Testarea eficienței sistemului de aer condiționat în sarcină – testarea temperaturii de habitaclu și a presiunilor în momentul funcționarii compresorului de aer condiționat, supravegherea modificării diferențelor de presiune. Inspecția finala de etanșeitate.

Verificarea bateriei

În service-ul nostru poate fi testată atât viața bateriei cât și modul de încărcare al acesteia, pentru a vă ajuta în luarea deciziei de schimbare.

Bateria unei mașini are un rol în funcționarea acesteia, ea alimentează cu energie toate sistemele, de la sistemul de aprindere la cele cu funcționare continuă și de divertisment la bord. Când mașina nu pornește, în 39% din cazuri este din cauza bateriei. Pentru a evita acest lucru, trebuie să alegem corect bateria necesară și apoi să o întreținem corespunzător și regulat.

Odată montată pe autoturism, trebuie să luăm în considerare întreținerea bateriei. Pe lângă durata prea mare de depozitare, una dintre principalele cauze a funcţionării defectuoase a acumulatorilor este aşa numită descărcare completă.

Descărcarea completă a bateriei poate avea mai multe cauze :

1. Scurtcircuit la nivelul sistemului electric;

2. Lăsarea luminilor autovehiculului aprinse;

3. Încălzirea auxiliară;

4. Alternator defect;

5. Regulator alternator defect;

6. Defect al unităţii de comandă;

7. Montarea ulterioară a echipamentelor electrice;

8. Montarea unui acumulator necorespunzător;

9. Călătorii scurte;

Eliminând toate aceste acțiuni de mai sus,  putem evita descărcarea completă a bateriei.

Vehiculele moderne sunt dotate cu mai multe echipamente electronice decât cele din trecut, acestea fiind mai dependente ca niciodată de baterie. Ele au nevoie ca bateria să le ofere putere 100% în orice situație și ca aceasta să poată oferi o alimentare fiabilă tuturor echipamentelor electronice consumatoare.

Verificare jocuri în articulații pe stand

Roțile nefiind prinse pe rigid de caroserie, ele trebuie să se poată ridica și coborî față de aceasta, ca să preia șocurile gropilor și denivelărilor drumului. Dacă uzura fiecărei articulații nu este depistată și remediată la timp, există riscul de desprindere a roții de pe autoturism.

Testarea articulațiilor pe platouri mobile hidraulice. Testul se face controlând articulațiile în timpul în care roțile sunt așezate pe platourile culisante. Astfel, testarea se face în condiții de drum, nu cu roata suspendată deasupra solului.

Verificare emisii poluante/întreținere și reparații motor

Verificarea emisiilor poluante oferă informații despre uzura motorului și/sau reglajele corecte ale acestuia.

Analiza emisiilor poluante cu analizorul de gaze sau cu opacimetrul, se realizează măsurand monoxidul de carbon la motoarele pe benzină sau GPL, respectiv opacitatea fumului la motoarele diesel.

Fumul negru indică utilizarea unui combustibil cu impurităţi sau un amestec bogat. Verificările vor începe cu filtrul de aer. Dacă acesta nu este schimbat la timp şi se îmbâcseşte, poate cauza o ardere incompleta a unei cantităţi de combustibil care apoi se elimină prin eşapament.

La motoarele pe benzină, fumul negru la eşapament ne poate arata că raportul aer/benzină nu este corect. Dacă verificăm şi bujiile vom putea constata pe ele un strat de fum negru, deci o lipsă de aer. Înlocuirea filtrului de aer, curățarea sau se înlocuirea bujiilor şi, la nevoie, reglarea clapetri de la admisia de aer.

La motoarele diesel, fumul negru poate proveni din deficienţe de alimentare. Pompa de injecţie şi injectoarele ar trebui verificate direct pe maşină sau pe bancuri speciale. Un fum negru la eşapament, la pornire, poate fi şi rezultatul unei funcționari necorespunzătoare a bujiei de preîncălzire care va trebui înlocuită.

Fumul albastru ar putea indica un consum mare de ulei. trebuiesc verificate nivelul de ulei din baia motorului, cu ajutorul jojei de ulei; dacă găsim un nivel scăzut, acesta poate fi datorat segmenţilor uzaţi care nu mai etanşează corespunzător şi uleiul ajunge în camera de ardere (dacă consumul de ulei la un parcurs de 1.000 km depăşeşte un litru, motorul prezintă uzură ridicată şi trebuie dus la segmentat sau reparat); la motoarele pe benzină, se face o verificare a bujiilor, care pot fi ancrasate cu un strat de ulei ars.

Fumul alb la pornirea şi funcţionarea motorului rece, nu este alarmantă. Dacă aceasta persistă şi cu motorul cald, trebuie să ne îngrijorăm. Se verifica prima dată nivelul lichidului de răcire în vasul de expansiune şi aspectul, deoarece, în aceste cazuri, poate fi vorba de deteriorarea calităţii acestuia prin garnitura de chiulasă care şi-apierdut etanşeitatea. Fum alb mai poate apărea, în timpul deplasării, direct de sub capotă ca semn că au loc scurgeri de lichid de răcire pe motorul încins, datorate neetanşării unei conducte de legătură.

Întreținerea regulată a mașinii tale este esențială pentru a asigura siguranța ta și a celorlalți participanți la trafic. Prin efectuarea reviziilor periodice, schimbarea uleiului, verificarea și înlocuirea filtrelor, precum și alte verificări și reparații necesare, poți identifica și remedia problemele minore înainte ca acestea să se transforme în defecte costisitoare și periculoase. Menținând mașina în stare bună de funcționare, reduci riscul accidentelor și îți prelungești durata de viață a vehiculului.

Înțelege de ce sistemul de frânare al mașinii tale este un element crucial pentru siguranța ta și a celor din jur. Frânele în stare bună sunt esențiale pentru a putea opri sau încetini vehiculul în mod eficient în situații critice. Prin verificarea și întreținerea periodică a sistemului de frânare, inclusiv înlocuirea plăcuțelor de frână, a lichidului de frână și a altor componente, poți asigura funcționarea corectă și eficientă a acestuia. Investind într-un sistem de frânare bun, contribui la evitarea accidentelor și la protejarea vieții tale și a celor din jur.

Descoperă de ce verificarea și înlocuirea periodică a anvelopelor tale este crucială pentru siguranța și performanța mașinii tale. Anvelopele uzate sau neadecvate pot compromite aderența pe drum, ceea ce poate duce la pierderea controlului asupra vehiculului în timpul frânărilor sau în condiții de drum umed sau alunecos. Prin verificarea regulată a adâncimii profilului, a presiunii și a stării generale a anvelopelor, poți asigura o conducere mai sigură și mai confortabilă. Investind în anvelope de calitate și menținându-le în stare bună, vei obține stabilitate pe șosea și vei reduce riscul de accidente.